6 Aralık 2012 Perşembe

GLOSS-make up & accessories

Merhabalar...
Eveeet; ilk resimde gördüğünüzde bu kutucuk ne acaba diyeniniz vardır:)
Ben,onu elime ilk aldığımda içinin bu kadar dolu olabileceğini düşünmemiştim.İşte resimlerde de gördüğünüz gibi ufacık tefecik içi dolu turşucuk sözündeki gibi makyaj paletim...

İçini açıp bir bakalım,ne güzellikler var:):)


 ilk katında farlar renk renk...


İkinci katında rujlar...


Ve son katında ise far fırçası,allık ve ruj fırçası var.
Canım Ablamın aldığı bu makyaj paletinin,bana sunduğu şey çok fazla;istediğim rengi bulabiliyorum ve istediğim zaman yanımda her yere götürebileceğim bir özelliği var.Bu güzel şeyi bana alan Ablama sonsuz teşekkürler...İşte manevi değeri de bu kadar büyük olunca bu güzel şeyi kullanmakta o kadar zor oluyor:(
HOŞÇAKALIN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...