25 Aralık 2012 Salı

Tırnak Süsleme(çiçek deseni)-vol5

 Bugünün ikinci postuyla devam edeyim...Günün ojesi olarak seçtiğim ve uyguladığım tırnak süslemede daha önce bu ikili ojeyi anlatmıştım.Geçenlerde canım sıkıldığında,resimlerde gördüğünüz tırnak süslemeyi yaptım.Sınavlarım nedeniyle postu yazıp koymak biraz gecikti.
Seçimim yine Golden Rose ürünlerinden yana oldu.Ben Golden Rose'un ojelerini çok seviyorum.Diğer markalarda ürünlerin yanı sıra üzerinde iz oluşmuyor.Kuruması da o kadar uzun sürmüyor bence.
Tırnak süslemede görsellere bakalım;


Basit ve uygulanışı çok zor olmayan bir süsleme ve tırnaklarda gayet güzel duruyor.
Neyse lafı fazla uzatmadan bugün ki postuma son veriyorum. 
Güzel ve süslü tırnaklara sahip olmanız dileğiyle:)

Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...