29 Aralık 2012 Cumartesi

L'oreal Paris-False Lash-Telescopic

Merhabalar
Bugün ki ilk postumda size L'oreal Paris-Telescopic maskarayı anlatacağım.
Tek bir aşamada daha uzun ve daha belirgin kirpiklere bu maskarayla sahip olabilirsiniz.Kirpikleri teker teker belirginleştirerek daha uzun bir gözüküyor.Ayrıca bu maskara suya dayanıklı bir yapısı var.
Gelelim görsellere;

 Maskaranın fırça kısmına baktığımız zaman,kirpiklerinize her dokunuşunda teker teker ayırıp
daha dolgun gözükmesini sağlıyor.Gelin bunu kendi gözümde uyguladığımda nasıl göründüğüne bakalım;


 Makarayı sürmeden önceki hali;


Maskarayı sürdükten sonraki hali;



Maskaranın tek sevdiğim özelliği akmamasıdır. Genel  olarak tüm maskaralar gözlerin yaşarmasıyla birlikte ve en ufak bir ıslaklıkta göz altlarına akıp bütün makyajı mahvedebiliyor.
O yüzden bu maskara benim en favori maskaram.
Fiyatı 25-35 tl arasında değişiyor.Ben yurt dışından 11€'ya aldığım için tam net fiyatını bilmiyorum.Nette ki kısa araştırmam sonucu bu fiyat aralığında olduğunu öğrendim.
Yazdığım maskara postunda resim olarak yandan görünüşü tercih etmiştim ama arkadaşım TANESİ tarafından aldığım öneriyle karşıdan çektiğim resmide koydum sizce nasıl?:)

İkinci postumuza geçelim:)

2 yorum:

  1. Güzel bir maskaraya benziyor. Aslında karşıdan görünümünü de gösterseydin süper olurdu. Ben biraz dolgunluk delisiyim maskaralarda... hemen bakarım ne kadar dolgunlaştırıyor diye. Loreal Million lashes'ı denemek istiyorum bu açıdan. ama dolgunluk bakımından benefit They're Real gibisini henüz görmedim. Mağazada denedikten sonra, eşim takma kirpik mi taktırdın, harika olmuş demişti! :)
    Ama tabii 69 TL'lik fiyatı ile %50 indirim falan olmadıkça biraz uzak bana. :)
    Bunun fiyatı uygunmuş, şaşırdım! Loreal'in maskaraları da 40-50 civarı sanıyorum...
    Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  2. Hımm karşıdan resmide var,onuda koyarım sen iste yeterki:)Benimde kirpiklerim az o yüzden dolgunlaştıran maskaraları bende çok seviyorum. Zaten bu maskara dolgunlaştırmaktan çok akmaması ile göze çarpıyor canım. They're real'i hiç denemedim fikrim yok ama en yakın alışverişimde deneyim:)Bunu yurt dışından aldım Türkiye'deki fiyatı o civarda sanırsam ama indirimde falan yakalarsan 25 e bile bulabilirsin bence:)Teşekkür ederim tatlım daha iyileri senin olsun:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...