25 Aralık 2012 Salı

Maybelline Anemone Ruj

Merhaba arkadaşlar
Bugünün ilk postuyla başlayalım:)
Elimde Maybelline markasının 156 Anemone ruju var.Oldukça güzel bir pembe rengine sahip,ayrıca içinde minik minik simleri var.İki kapağı bulunmakta biri şeffaf biride kendi renginde fakat ben şeffaf olanı kaybettiğim için resimlerde gösteremedim.Çok üzgünüm:( 
Görsellere bakalım;


Açık pembe renklerde bir ruj arıyorsanız, ve içindede simleri olsun istiyorsanız.Tam aradığınız yerdesiniz demektir...


Dudaktaki duruşu da böyle ve ben bu rujumu gerçekten çok seviyorum...Fiyatına gelecek olursak ben yurt dışından 3.99€' ya aldım ve birazda araştırma yaptım.Türkiye' de daha satışı yok sanırım.Ama bilgim olursa bu konuda size bilgilendirme yapacağım.


EHHH!!! ikinci postuma geçebilirim:)



2 yorum:

  1. http://hebraninyorumu.blogspot.com/2012/07/maybelline-156-anemone.html

    Ah canımmm:D

    YanıtlaSil
  2. evettt biliorum bebekimmmm ne tesadüffff:) aynı rujları tercih ediyoruz:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...