17 Aralık 2012 Pazartesi

Rengarenkkkk(Golden Rose serisi)-vol3

MERHABALAR...
Bugün size renkli mi renkli bir oje kreasyonu yaptım.Umarım beğenirsiniz.
Yaparken biraz uğraştırıyor ama sürdükten sonra çok güzel oldu.Lafı çok uzatmadan görsellere bakalım;


Oje seçimim Golden Rose markasından oldu.Lacivert renkteki ojenin içinde küçük simler var.
Rengi de bir o kadar güzel,tek renk olarak sürüldüğünde güzel bir duruşu var.Gelelim oje numaralarına; 
mavi:53,turuncu:213,kırmızı:60,yeşil:151 
  

Ben baş parmağıma kalp çizmeyi tercih ettim,farklı şekillerde çizip bu tarzda bir kreasyon yapabilirsiniz.Sizce de güzel olmamış mı??




Benden şimdilik bu kadar,ders çalışmaktan biraz zaman bulup sizlere bir şeyler sunmaya çalışıyorum.Beğenmeniz ayrıca yorum bırakmanız beni çok mutlu edecektir.Kendinize cici bakın!
HOŞÇAKALIN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...