10 Aralık 2012 Pazartesi

Tırnak Süsü(KALP)-vol1


MERHABA ARKADAŞLAR.
Bugün oje konusunda ilk defa post yayınlıyorum.Elimde Flormar'ın supershine serisindeki 35 numara ojeyle,yine Flormar'ın nail enamel serisindeki 310 numara oje var.
görsellere baktıgımızda;
Bugün öyle otururken ojelerimle tırnaklarıma renk katmak istedim ve aşağıda gördüğünüz resimde sonuç bu çıktı:

Tırnaklarım çok hoşuma gitti:) Tırnaklara uygulanan sade renkler yerine,artık tırnak süsleri yapmak daha hoş olmaya başladı.Açıkçası benimde çok hoşuma gidiyor.Uğraşması zahmetli de olsa bunun için değer...





          HOŞÇAKALIN...

2 yorum:

  1. bayıldım buna tırnaklarım yeniden uzar uzamaz deneyeceğim:) bana da beklerim bu arada aslievievi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim:) izleyicin oldum...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...