19 Aralık 2012 Çarşamba

Tırnak süsüm(çöp adam)-vol4

MERHABA ARKADAŞLAR...
Bugün size çöp adamdan ve kalplerden yaptığım tırnak süsüm den bahsedeceğim.
Göründüğü kadar güzel olmasının yanında yaparken biraz zorluk çekebilirsiniz.Ama şuan tırnaklarıma bakıyorum da çok güzel duruyor.Siyah ojenin yapısının biraz koyu olmasından dolayı çöp adamları çizerken biraz zorluk çektim denebilir.En iyisi ben çok konuşmadan görsellere bakalım;




Şekilleri yapmadan önce french yapmayı tercih ettim.Daha şık duracağını düşündüm bence de şık durdu.Ojelerde neleri tercih ettim?
BERANGE markasından 89 numaralı  kırmızı oje,
Rapsodi markasından 355 numaralı siyah oje,
Golden Rose markasından 44 numaralı beyaz oje,
Flormar markasından 344 numaralı sütlü kahve oje.
Benden şimdilik bu kadar,her şey gönlünüzce olsun!
HOŞÇAKALIN...

4 yorum:

  1. Bak bunu düşünememiştim çöp adamla çöp madam çizeceğim ben de :):)
    Blogunuz çok hoş,paylaşımlarınızı beğenerek okuyacağım
    Şimdiden iyi yıllar görüşmek üzere :)
    makeupstyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim:) her zaman beklerim bunu duymak mutlu etti beni.sizede iyi yıllar:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...