10 Ocak 2013 Perşembe

Barbara Bort-RUJ


Bugün baya hızlıyım. 3.yazımla devam ediyorum.
Elimde Barbara Bort markasının 91 numaralı ruju var. Rengi ne kahverengi ne kırmızı, ben aslında bu rengi istememiştim kırmızı tonlarında daha çok bordoya benzer bir renk istemiştim fakat aldığım yerde ki bayan yanlış vermiş:) Neyse işte bende gidip değiştirmedim o gün bugündür kullanıyorum. Barbara Bort güzel bir marka fakat pek duyulmamış olacak ki blogger arkadaşlarımın blogların da hiç göremedim.Neden tercih etmediler açıkçası merak ettim.
Neyse çok konuşuyorum bu aralar...
Görsellere bakalım;



Dudaktaki duruşu gayet güzel, parlak ve rahat sürülebilen bir yapısı var.



Benim bu ruju tercih etmemin sebebi satış görevlisinin bana tavsiyesi üzerine oldu.Bu markada daha çok güzel ürünler var.Denemedim ama deneyip size tecrübelerimi anlatmak istiyorum.Fiyat genelde 15 Tl civarında ama ben alalı uzun bir süre oldu.Umarım beğenilmiştir,beğenildi ise bu ruju denemenizi şiddetle tavsiye ederim:)

Hoşçakalın..

1 yorum:

  1. Ben dün 7302 numaralı rujunu aldım tam bir hayal kırıklığı oldu. İğrenç bir tat ve iğrenç bir koku. Sadece renge bakıp aldım:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...