2 Ocak 2013 Çarşamba

Çekiliş Sonucu:)

Merhaba Arkadaşlarım...
Yeni yıl için yapmış olduğum hediye çekilişinin sonucu belli olmuştur. 3 ocak'ta sonlandıracaktım fakat işlerim olduğu için 1 gün öncesine çektim. Çekilişime katılan herkese çok teşekkür ediyorum. Ve kısa zamanda yapacağım yeni çekilişime herkesi bekliyorum:) takipte kalmanızı tavsiye ediyorum:) 
EVETTTT!!!, excele sıraladığım kişi listesi 1'den 283'e  kadardır.
Görsellere bakalım;


 Ve random.org ile yapmış olduğum çekiliş sonucu 203 numaralı AYBUKE067 arkadaşımıza çıkmıştır.Kendisini tebrik ediyorum.


NOT: Yedek talihli 174 numaralı nilsuli'nin dünyası.

5 yorum:

  1. Kazanan arkadaşı tebrik ederim bu arada bende yeni blog açtım beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. AA yedekmişim=) Yine de asıl kazanan kişinin almasını isterim tabi=) Tebrikler Aybüke=)

    YanıtlaSil
  3. :) eğer bana 2 gün içinde ulaşmazsa nilsuli senle haberleşelim olur mu ben haber veririm.mail attım:) yedek listede olmanı istemezdim ama napalım öyle denk geldi:)

    YanıtlaSil
  4. Olsun canım,başka sefere=) Umarım geri döner=)

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ediyorum bilgilerimi gönderdim canım .hediyeleri çok beğenerek katılmıştım Allah gönlüme göre verdi.

    nilsuli cim daha güzelleri senin olur inşallah.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...