25 Ocak 2013 Cuma

Haftanın Ojesi-Golden Rose-212

Karar verdim,her hafta cuma günlerini Haftanın Ojesi olarak adlandırıp özel bir oje anlatacağım.Bu ojeyi çok sevdim, daha önce hep lacivert tonlarını tercih ediyordum.Hiç böyle bir renk denememiştim.Gökyüzü mavisi denebilir:)
Bu renkle yeni Nail arts fikirlerim var... ve kısa zamanda yaparım diye düşünüyorum.Neyse uzatmadan 
görsellere bakalım;





Almak isterseniz ,Golden Rose 212 numaralı oje olarak bulabilirsiniz.:)
Herkese iyi hafta sonları diliyorum...Umarım keyifli ve dinlendirici geçer,SEVGİLER...


6 yorum:

  1. evet benimde çok hoşuma gitti:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba hoş bir renk yakışmış size yalnız benim aklıma bir şey takıldı tırnaklarınızın içine de aynı renk ojeden mi sürdünüz

    YanıtlaSil
  3. yok tırnaklarımın içine bir şey sürmedim:)neden böyle bir soru sordunuz? ayrıca teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Bahar gelse de sürsek bol bol bu renklerden :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar gelmesede sürdüm,çok özlemişim bu tarz ojeleri:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...