29 Ocak 2013 Salı

Liebster Ödülüm Ve Merak Ettikleriniz

Merhabalar,
Eve geldim ve birde ne göreyim:) SherfinkaGuzelliktutkusu ve myownprivatenonsense canım arkadaşlarım beni mimlemiş...Çok teşekkür ederim beni böyle bir konunun içine dahil ettikleri  için:)
Gelelim mim konumuza;

Liebster projesi çok güzel ve çok anlamlı bir projeymiş, bende gördükten sonra biraz araştırma fırsatı buldum.Takipçi sayısı 200'ün altında olan bloglar için Liebster Award Ödülü altında harika bir proje geliştirilmiş.Benim anladığım kadarıyla koruma,sahip çıkma ve yaşatma derneği tarzı bir çalışma (: 
O kadar eğlenceli kuralları var ki herkesinkini okumak için sabırsızlanıyorum.Size ödül veren arkadaşınızın 11 tane mim sorusunu yanıtlıyorsunuz ve kendiniz hakkında 11 gerçeği yazıyorsunuz.Daha sonra başka arkadaşlarınızı mimleyerek onlarında devam ettirmesini istiyorsunuz.Amaç böylece bloglar arası kontak kurmak sanırım.

SherfinkaGuzelliktutkusu ve myownprivatenonsense benim için hazırladığı sorulara gelecek olursak;

1.En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz özellikleriniz neler?
Sevmediğim özelliğim çabuk sinirlenmem ve çok aceleci olmam.
Sevdiğim özelliğim ise bir şeyi alacaksam alır çıkarım:)

2.Küçükken kendinize yakın gördüğünüz bir çizgi karakter var mıydı? Varsa nedir?
Şeker Kız Candy:)

3.Çevrenizdekiler sizi tek bir cümleyle nasıl tanımlar?
Senden korkuyoruz diyorlar genelde:)Bakışlarım çok sertmiş...
ama içim pamuk gibidir.

4.En sevdiğiniz yemek?
Patates kızartması ama böyle yanında patlıcan,kabak,biber ve domates soslu olacak:)

5.Pazar gününün sıkıntısını atmak için yaptıklarınız neler?
Ne yapsam o sıkıntıyı atamıyorum.O derece yani:)

6.Son okuduğunuz kitap?
Üç Aynalı Kırk ODA-Murathan Mungan

7.Sizi en çok etkileyen film veya dizi?
Ya Sonra

8.Sevdiklerinizi kıskanır mısınız?
Hemde çok fazla kıskanırım:)

9.Far mı Göz kalemimi?
Her ikisi de diyeceğim bunlarda seçim yapmam:)

10.Kardeşiniz var mı? Varsa nasıl bir duygu,yoksa ister miydiniz?
Kardeşim yok,olmasını da istemezdim çünkü iki tane aslan gibi abim ve bir tanecik ablam var...

11.Sabah erken kalkmak için yöntemin nelerdir?
Erken yatıp erken kalkmaya özen gösteririm ama onun haricinde telefonumun zil sesini en gıcık edici bir zil tonuyla ayarlarım ve o zaman kalkmam mecburi oluyor:)


Hakkımdaki 11 Gerçek:
1.Sevdiğim insanı çok kıskanıyorum fakat kolay kolay belli etmem:)
2.Başkalarının eşyalarımı kullanmasından nefret ederim.
3.Canım sıkıldığında alıp başımı giderim:)
4.Sinirlendiğimde barut gibiyimdir,dokunulunca patlarım:)
5.Köpeklerden korkuyorum:(
6.Kafama taktığım bir şey varsa onu yaparım. Mesela giyecek,aksesuar,makyaj ürünü alınacaksa alınacak...
7.Hırslıyımdır fakat bazen gerçekten yoruluyorum ve umurumda olmuyor  hiç birşey,bu beni bazen gerçekten çok üzüyor.
8.Küçüklükten beri bebeklerim,ayıcıklarım hepsi durur ve hiç bozulmamışlardır,onları oynayamadığım için şimdi oynayasım gelir:)
9.Film izlemeyi hiç sevmem,hele ki komedilerden hiç bir şey anlamam.
10.Sürekli uyumak istiyorum.
11.İstediğim her şeyi zorla da olsa yaptırırım:)


Mim'i Gönderdiğim Bloglar:


Tam 11 blogger arkadaşımı mimledim ,sizlerde bu projeyi aynı şekilde devam ettirirseniz çok sevinirim. 
SORULAR:
En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz özellikleriniz neler?
Küçükken kendinize yakın gördüğünüz bir çizgi karakter var mıydı? Varsa nedir?
Çevrenizdekiler sizi tek bir cümleyle nasıl tanımlar?
En sevdiğiniz yemek?
Pazar gününün sıkıntısını atmak için yaptıklarınız neler?
Son okuduğunuz kitap?
Sizi en çok etkileyen film veya dizi?
Sevdiklerinizi kıskanır mısınız?
Far mı Göz kalemimi?
Kardeşiniz var mı? Varsa nasıl bir duygu,yoksa ister miydiniz?
Sabah erken kalkmak için yöntemini nelerdir?


Kendinizle İlgili 11 Gerçek? sorulardan sonra bunlarıda yazın (:
Benim hazırladığım sorular bunlar ,cevaplarınızı merakla bekleyeceğim.Aynı şekilde mim'i devam ettirirseniz sevinirim (:
SEVGİLER...

14 yorum:

  1. Mimin çok güzel olmuş. Beni mimlediğin için teşekkür ederim ancak sorular biraz farklı olsa da yaptım ben bu mimi. Tekrar teşekkürler:)

    http://alicemakyajdiyarinda.blogspot.com/2013/01/mimlendim-3.html

    YanıtlaSil
  2. Mim için teşekkürler en kısa sürede cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Benide mimlediğin için çok teşekkür ederim :) Zevkle cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
  4. canımsın kuzum ellerine sağlık çok keyifli bir yazı olmuş (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benimmm:)

      Sil
  5. Ama ama ben daha önce mimlenmiştim ki seni :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mimledim valla ben bilmem:)

      Sil
    2. Neyse artık benim yazdıklarımı değil de başka soruları cevaplamış oldun , bidahaki sefere artık..

      Sil
    3. canım küçük bir değişiklikle hemennnn bunun yanına senin miminide yazıcam takipte kal:( kusura bakma baya kafam dolu dünde bunu yaptım.hiç yoktan 2 saatimi yedi:)

      Sil
  6. seni tanımak güzel oldu tekipteyim benim blogumada beklerim
    kelebeketkisi39.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kelebek etkisi:) hemennnn geliyorum bloguna.
      sevgiler...

      Sil
  7. ben de başkalarının eşyalarımı ödünç almasından kullanmasından hiç hoşlanmam, bunu yazmayı unutmuşum:)
    yaptığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek ben teşekkür ederim çok meşgulüm o yüzden tek mimin içine topladım kusura bakma olurmu,sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...