10 Ocak 2013 Perşembe

Maybelline DREAM SATIN fondöten


MERHABALARRR:)

Bugün mutlu ve mutsuz olmak arasında kaldım:(
Mutsuz olmamın sebebi; sınavım iyi geçmedi, oysa ne kadar umutluydum.
Mutlu olmama sebepte hediye gönderdiğim Tannesi' nin bugün hediyemi almasıydı:)
Yaklaşık 1 haftadır yazı girmediğim bloguma artık yazı yazmanın zamanı geldiğini düşünüp, mutlu olmak için hemen fotoğraflar çektim ve yazımı hazırladım :)
Gelelim bugün elimizdeki yazıya,

Şuan kullandığım ve çok memnun kaldığım Maybelline markasının dream satin fluide adındaki fondötenini incelediğimizde 45 numaralı bal rengi, benim ten rengi ile birebir uyuşuyor.Ayrıca fondötenin kıvamı çok güzel,kremsi bir yapısı var.
Görsellere bakalım;


Tenime sürmeden önceki hali,


Tenime sürdükten sonraki hali,

                                     

Buğday tenli iseniz tam size göre bir fondöten, bana göre artıları oldukça fazla
hemen saymaya başlayalım
Artıları
Kapatıcılığı son derece iyi, yoğun bir şekilde renk verebiliyor ve cilt tonuyla anında bütünleşiyor.
( tabi ki cildinize uygun rengi bulmak şartıyla)
asla maske gibi durmuyor.
ve son olarak pudra ile sabitlemekte de fayda var.
Görsellerden de anlaşıldığı gibi ve markanın da güvenirliğini işin içine katacak olursak,denemeye değer bir fondöten:) 

Sevgiler...

5 yorum:

  1. Bu hafta hiç blog okuyamadım neredeyse... Bugün oturmuş okurken yazını gördüm. Benden bahsetmişsin... :)
    (Bu arada Tanesi değil, Tannesi olacak. Çünkü Tannesi, Tatlım'ın Annesi demek aslında... ) :D
    Hediyelerin için çok teşekkür ederim tekrar. :) Takı askısına hemen küpelerimizi taktık kızımla. Fırçaya bayılarak kullanıyorum. Ojem de pırıl pırıl, sürüleceği günü bekliyor. Biraz da tırnaklarımın uzamasını... :)
    Bu fondöteni çok merak ediyorum ben de. En kısa sürede deneyeceğim. Verdiği ışıltılı görünümü hayli merak ediyorum.
    Güle güle kullan.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım,bloguma gelip güzellikler getirdiğin için:)
    tanesini hemen Tannesi olarak değiştiriyorum.Bu durumdan dolayı özürlerimi iletiyorum:)
    güle güle kullanın kullandıkça beni hatırlayın,kızınıda koscaman öpüyorum:)
    fondöteni mutlaka dene fakat kendi tenine uygun olanı al tatlım sonrasında çok güzel duruyor.kapatıcılığı mükkemmel...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim, özür dileyesin diye söylemedim. :) Yeri gelmişken söylemek istedim sadece.

      Fondöteni her gittiğimde deneyeceğim diyorum, her seferinde unutuyorum...

      Sil
  3. şubatt bir çekilişim olcak onda maybellinin bir fondötenini hediye olarak vercem.o zaman katılırsın:) belki denemeden bile senin olabilir şans:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha, öyle ya, şans bu! Kime güleceğini kim bilebilir. Tamam katılırım canım. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...