3 Ocak 2013 Perşembe

Tırnak Süsleme( balıklarım )-vol9

Eveeet!!! bugün ki ikinci postumuz dada tırnak süsleme ile devam ediyoruz:)
Balıklarım çok güzel oldu ve yarın okula böyle gideceğim içinde çok seviniyorum:) Bu oje postumda yeni aldığım ve rengine aşık olduğum Gabrini' nin 108 numaralı ojeyi size şiddetle tavsiye ediyorum. Mat bir görünümü yok içinde minicik simleri var. Çok çabuk kuruyor artı bir özellik olarak görülebilir. Ben bu ojeyi çok sevdim, sizinde seveceğinize eminim!
Şimdi görsellere bakalım;






Gelelim kafanızdaki bir kaç soruya bu desenleri ben öyle tırnak süsleme araçlarıyla falan yapmıyorum.
çoook şaşırcaksınız ama kürdanla yapıyorum:)
İlk başlarda elim alışık olmadığı için zor oluyordu. Fakat eliniz alıştıktan sonra gayet rahat yapılıyor. 
Ben en kısa zaman da kendime tırnak süsleme araçlarını alıp size yeni bir postta detaylarıyla anlatacağım.
Neyse benden şimdilik bu kadar:)
Sevgiler...


5 yorum:

  1. Ne kadar becerikli eller bunlar ama, o balıkları yapıştırma zanneder herkes...Usta büyüksün :):):)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim pearl fairy:) valla ellerimle yaptım yapıştırma falan değil:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de yapıştırma sanmıştım. Bravo, çok güzel yapmışsın. :) Daha açık renk bir oje üzerinde daha da güzel durabilir. :)

    YanıtlaSil
  4. aslında balıkları daha renkli yapsam daha uygun olacakmış:) ama zaten biraz bu renkteki ojeyi öne çıkarmaktı:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşlar bayıldım valla :) bende uğraşıyorum tırnak süslemeyle :)

    http://goncaninguncesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...