25 Ocak 2013 Cuma

Tırnak süsleme-Nail Arts(çiçek deseni)

Bugünün ikinci Nail artsı ile devam ediyorum:)
Evde oturmanın verdiği huzurla tırnaklarımla çokça uğraştım...
İhmal ettiğim blogumu biraz zenginleştirmek gerek dimi? Ben bu tırnak süslemelerden iyice zevk almaya başladım.Makyaj ürünlerini tanıtmak biraz daha zor oluyor.Her bloggerin tek sorunu yüz bölgesinin 
resmini çekememek,
bende aynı durumdayım.O yüzden tırnaklarımla daha çok ilgileniyorum:) 
gelelim görsellerimize;




Nail arts yaparken artık adım adım ne yaptığımı da paylaşıyorum. O yüzden tırnaklarınıza bu güzel süslemeleri yapmak isterseniz.Sırayla resimleri mevcut:)
Yorumlarınız beni mutlu edecektir ve daha çok Nail Arts yapabileceğim demektir,SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...