30 Ocak 2013 Çarşamba

Tırnak Süsleme-Nail Arts(KUŞUM)

Merhabalar!!!
Dünkü mimimden sonra bloguma güzel bir yazı koyamadım.Bunu hemen şimdi telafi etmek için kolları sıvadım vee Sizlere neler hazırladım neler!! Daha önce haftanın ojesi olarak anlatıp ve çok iyi fikirlerim var dediğim konu burada.İşte o fikirleri uyguladım:) Ve şimdide sizinle paylaşıyorum.
görsellere göz atalım bi;



Oje tercihim;
Mavi: Golden Rose-212
Kahverengi: China Glaze
Sarı: Golden Rose-209
Umarım beğenirsiniz,Sevgiler...

9 yorum:

  1. Ay yerim kolunu kanadını senin yaa :D Yetenek var sende hep yap hep koy :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum:) ama benden kat kat iyi yapanlar elbette var:)

      Sil
  2. Kuş şahane olmuş ben çöpte adam bile yapamazdım.:)

    Çekilişime beklerim canım:)

    http://morrmenekse.blogspot.com/2013/01/vichy-aqualia-thermal-kazanmak-ister.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim canım hemen katılıyorum:)

      Sil
  3. ayyy çok şirin olmuş çok sevdiiiim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...