26 Şubat 2013 Salı

Haftanın Ojesi-Alix Avien(274)


Merhabalar...
Uzun zamandır yazı giremediğim için herkesten özür diliyorum.
Bugünlerde nedendir bilmiyorum hiç bir şey yapasım gelmiyor.Ama blogger arkadaşlarımı takip etmeyi bırakmadım.Neyse gelelim yazımıza, bu zamana kadar kullandığım bütün ürünler hoşuma gidiyordu.En azın benim aradığımı karşılıyordu. Alix Avien ürünlerini seviyorum,ojelerini de severek kullanıyorum,civ civ sarısı olan 274 numaralı ojenin içinde ayrıca minik simler bulunuyor. Ama tek sorun çok ince kat,2 kat,3 kat ve 4 katta rengini belli belli etti açıkçası hiç hoşuma gitmedi


 Ben güzel bir sarı renk göremedim. 
Ama kısa zamanda başka markaların sarı ojesini alıp denemek istiyorum.

6 yorum:

  1. Alıx ojelrıne dıgerlerıne göre daha pahalı ama kalıtelı bu yuzden +1 benden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaliteli olabilir ama sarı ojeyi hiç sevmedim:(

      Sil
  2. şişeden ince yapıda oldukları belli oluyor. O yüzden pek alix avien almaya elim gitmiyor açıkçası. ama kimi renkleri çok yoğun ve güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen renkleri tam olarak oturtmuşlar ama sarı için aynı şeyi diyemiyorum. Açıkçası Alix Avienden bu kalitesizlikte bir oje beklemiyordum canım:)

      Sil
  3. Tırnaklarına yakışmış bu renk canııım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...