2 Şubat 2013 Cumartesi

Haftanın Ojesi-Meybelline Tenue&Strong Pro

Hediyelerimin ilk postunu hemen gireyim istedim.
İlk olarak rengine bayıldığım Maybelline markasının 265 numaralı ojesi.
Fırça yapısı çok güzel,kıvamı da  normal,tek kat sürmek yeterli geliyor, fakat ben tek kat sürmeyi sevmediğim için ikinci katı da sürdüm.
Gelelim görsellerimize;





İlk defa bu markanın oje deneyimini yaşıyorum. 
Ben gerçekten bu ojenin rengine de,şişesine de, fırçasına da ve kıvamına hayran kaldım.
Fiyatı hakkında bir bilgim yok,ama kullanmak isteyenlere şiddetle öneririm.
sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Rengi harika, en sevdiğim tonlardan biridir bu benim. Bayıldım! Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım.Bende bu rengi çok sevdim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...