19 Şubat 2013 Salı

Maybelline-Color Sensational Mauve Diamonds-255 Ruj

Maybelline ürünlerinin hepsini çok beğeniyorum ayrıca bu rujlara bayılıyorum.
 Maybelline CS serisinin oldukça başarılı olduğunu düşünüyorum. Dokusu, kokusu ve yarı mat hali oldukça güzel buluyorum.



Kalıcılığı oldukça tatminkar, sürümü kolay ve ince bir kat sürümde opak bir sonuç elde ediliyor. İçerisinde minik simler mevcut fakat dudakta o kadar belli olmuyor, etrafa bulaşma gibi bir derdi yok:) Fiyatı yaklaşık 15-25 Tl civarında…





Bu sade pembeliği sevdim umarım sizde sevmişsinizdir:)) O güzel yorumlarınızı bekliyorum!
Sevgiler...

3 yorum:

  1. rengi çok güzelmiş. bende de bir kaç ruju var maybelline'in ve de hepsine bayılıyorum :) Çekilişim var bu arada beklerim :)

    http://beyazkedivekozmetik.blogspot.com/2013/02/ve-cekilisim-baslyor.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)çekilişinede katıldım tabiki:)

      Sil

  2. hello! I follow you from Italy!
    this beautiful lipstick!
    come and see me :-)

    http://ladanzadeisensi.blogspot.it/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...