12 Şubat 2013 Salı

Maybelline FIT me! Fondoten



Ablamın hediye ettiği fondöteni kullandım ve sonuçlarını sizinle paylaşmak istiyorum.

Maybelline New York Fıt Me 220 numaralı natural beige,
ten rengim ile tam uyuşmasa da gerçekten güzel. İçerisinde küçük simler bulundurmaktadır.Doğal bir görünüm bu fondötene artı bir özellik veriyor.Sanki yüzünüzde hiç fondöten yokmuş gibi...
Ayrıca kapatıcılığı da diğer fondötenlere göre oldukça yüksek olduğunu düşünüyorum.Yeni favori fondötenim!!!



Soldaki görünüm ten rengim,sağdaki görünüm fondöten uygulanmış şeklidir.:)Kapatıcılığı konusunda diyecek hiç bir şey yok ama hatları çok belli ettiği resimden de görülüyor ki yüz hatlarında kırışıklık olanlara tavsiye etmiyorum.
Fiyatı 9,95€(Price € 9.95) Türkiye'de daha çıkmadı çıkınca fiyatı konusunda bilgi vereceğim:)
Ayrıca kapatıcı da var ben kullanmadım ama duyduğuma göre göz altına güzel bir ışıltı veriyormuş...

Umarım beklediğinize değmiştir.:))
SEVGİLER...

11 yorum:

  1. çok hoş görünüyormuş bence fondöten.Ben maybelline nin bir fondötenini kullanıyordum ama bu yeni mi çıktı?Hemen bende alayım beim ki bitince.Çok sağol canım,sende güle güle kullan .

    Benim blogumada beklerim seni canım ;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzel görünüyor,tek sorun benim ten rengime göre alınmamış olması oda ablamın hediyesi:)
      Türkiye'de var mı bilmiyorum ama hemen araştırıp o konudaki bilgilerimi paylaşacağım.

      Sil
  2. maybelline fondöten ve mascara konusunda çok başarılı zaten bence bunu da beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında bu ürün çok iddialı diğer maybelline fondötenlere göre...

      Sil
  3. Mervecim keşke daha geniş bir alanda swatchlasaydın... Kapatıcılığı yüksek demişsin ya, hani bir yara izin, sivilce, pütür, kırmızılık, bilek içi damar gibi bir şeyi ne kadar kapattığını göstersen? Olur mu? :)
    Bu haliyle sanki sol taraf daha pürüzsüz gibi görünüyor.
    Çok beğendiğin için ben de beğendiğin tüm özellikleri görmeyi arzu ediyorum; eğer mümkünse... :)
    Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim önerilerini dikkate alıp düzeltmeleri kısa zamanda yapacağım.Teşekkür ederim aslında yüz bölgesinde göstermek isterdim ama yüz bölgemi blog içerisinde açıkça göstermek istemiyorum.öptüm çok...

      Sil
    2. Bu haliyle fotolar sahane olmus, ellerine saglik. Gercekten cok kapaticiymis! :)

      Sil
    3. evet kapatıcı ama hatları çok belirginleştiriyor kırışığı olanlar kullanmamalı sanki:)

      Sil
    4. Demek ki yapısı çok kalın. Hay Allah, güzel bir fondötene benziyordu oysa... Hiç çizgisi olmayanda bile, saatler içinde mimik çizgilerine dolar. :/

      Sil
    5. Valla öyle gözüküyor:) Geçen kullandım yüz bölgeme ama farketmedim mimik çizgilerine doldu mu dolmadımı:)

      Sil
  4. Fondöten delisi olduğumu anladım artık :) Merak ettim bunu da gelsin Türkiye'ye:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...