2 Şubat 2013 Cumartesi

Hediyelerim-Maybelline Newyork Ürünleri

Merhabalar,
Uzun zamandır beklediğim Maybelline ürünleri sonunda elime ulaştı.
Canım Ablam istediğim bir kaç ürünün yanına kendi beğendiği ürünlerden de ekleyip göndermiş,beni çok mutluuuuu etti diyebilirim. Ona buradan çok teşekkür ediyorum.
Bunların devamını bekliyorum diyorum ve neler alınmış,gönderilmiş bakalım.


1.Maybelline New york-Colossal  Volum' Express Mascara
2.Maybelline New york-Cıl a Cıl Volum' Express Mascara
3.Maybelline New york -Fıt me! Foundation-210
4.Maybelline New york- Fıt me! Foundation-220
5.Maybelline New york -Tenue&Strong pro-265
6.Maybelline New york -Mini Colorama French
7.Gemey Paris-Meybelline New york- mavue diamonds-255
8.Maybelline New york-Expert Eyes Smoky Black

Ben Maybelline ürünlerini gerçekten çok seviyorum. Bu marka bana diğer markalara göre daha cazip geliyor. Özellikle ruja ve maskaraya bayılıyorum.
Bir an önce deneyip yorumlarımı sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.
Sevgiler...

9 yorum:

  1. Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. Fondöten yazını heyecanla bekliyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısa sürede yazmaya çalışacam canım bu ara yazacak o kadar şey oldu ki:) yetişemiyorum...

      Sil
  3. Çok güzel görünüyorlar. Ben de fondöteni merak ettim. İyi günlerde kullan Mervecim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim,kısa sürede yazacağım canım bende ilk defa kullanacağım nasıl olduğunu bilmiyorum:)

      Sil
  4. Harikalar canım iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...