4 Şubat 2013 Pazartesi

Mimlenmişim:)


Merhabalar...
Sevgili cadininkozmetikkazani beni mimlemiş, ve
 hemen yanıtlıyorum kendisine de çok teşekkür ediyorum

Şu an olsa sevinirim...

Şuan stajerim ve ilerde yüksek lisans yapmam için bir adım kaldı.Olsa çok sevineceğim:)

Şimdi oralarda olmak vardı...
Şimdi deniz kenarında güneşlenmek vardı:) Hiç bir şeyi umursamadan....

Nerede o eski günler...

Umarsızca yaşamak vardı:)

Neleri özlüyorum?

Dershaneden kaçıp kenarda köşede gülüp eğlenmeyi özlüyorum

Nefret ederim...

2 yüzlü insanlardan nefret ederim.

Bugünlerde çok dinledim...

Hande Yener- Hasta :)


Şimdiki ruh halim...

Uykusuzzzz :(
mimledim bakalımmmm:)

3 yorum:

  1. Teşekkür ederim cnaım =) Hiç dinlemedim o şarkıyı, bakayım bir ara (:

    YanıtlaSil
  2. Canım mimini cevapladım;bende seni mimledim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...