16 Mart 2013 Cumartesi

2.Çekilişimin kazananı belli oldu:)

Merhabalar,
Kontrollerim sonunda, 15 Mart'ta bitmiş olan çekilişimin kazananı belli oldu:) Katılan ve katılmayan herkese çok teşekkür ederim. Kazanamayan arkadaşlarım üzülmesinler yakın bir zamanda yeni bir çekiliş daha düzenleyeceğim:) Blog dünyasında yazmaya devam ettikçe hediye çekilişlerini aksatmadan yapmaya çalışacağım o yüzden takipte kalmaya devan edin ki size de çıksın:) Ve görsellere bakalım kimmiş bu şanslı kişi?? *.*

Ve Elif Nur arkadaşımı kutluyor hediyelerini güzel günlerde kullanmasını diliyorum:)
SEVGİLER...


4 yorum:

  1. güle güle kullan Elif Nur :) bakıyorum sana da şans hep gülüyor :)) darısı başımıza

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazar değmesin, darısı da sizin başınıza^^ Bu aralar böyle ben bile şaşırıyorum kendime :))

      Sil
  2. Aaaa ben kazanmışıııııım teşekkürleeer :)) İletişim bilgilerimi yolluyorum hemmen^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanman dileğiyle canım:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...