21 Mart 2013 Perşembe

Avon Glimmerstick Eyeliner

Çok beğendiğim ve severek kullandığım AVON Glimmerstick göz kaleminden(Blackest black-32132) bahsedeceğim.
Bu göz kalemine bayılıyorum. Daha öncedende bahsetmiştim gözlerim kapaklı olduğu için herhangi bir göz kaleminde gözlerimde ikinci çizgi beliriyor. Ayrıca eyeliner da kullanamıyorum:) O yüzden bu ürünü severek kullanıyorum:)
Bakalım görsellere siz neler diyeceksiniz




Ben severek kullanıyorum, henüz denemediyseniz deneyip görün derim:)
Başka renkleri de mevcut genelde Starry night blue(32100) olanı çok seviyorlar.Ben denemedim ama en kısa zamanda deneyip sizinle paylaşacağım.
Katalog fiyatı 19,90 TL ama indirimlerden daha ucuza alabilirsiniz.

2 yorum:

  1. her rengini aldım ben çok beğeniyorum kendilerini, resimler çok güzel bu arada, nasıl bir makinayla çekiyorsunuz acaba?

    bu arada çekilişime beklerim sizi:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hemen katılacağım tabiki:)
      Fujifilm S1500 makinayla çekiyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...