12 Mart 2013 Salı

Avon Luxe Eye Liner

Avon' un Luxe serisinden Black Luxury-12523 Eye Liner'dan bahsetmek istiyorum. Ben genel olarak eye liner kullanmıyorum. 
Göz kalemi ile yaptığımda eye liner kadar başarılı durmuyor. Çünkü gözlerimin kapaklı olmasından dolayı göz ve kaş arasında ikinci bir çizgi çıkıyor. Buda gün içerisinde sürekli uğraştırıyor.
 Denemek amaçlı aldığım Avon ürünü eye linerı çok sevdim diyebilirim. Ama şöyle bir durum var ben eyeliner sürme özürlü olduğum için çok zor sürüyorum. Yapısı bakımından biraz fazla sıvı uygulanışı gayet güzel,çok
çabuk kuruyor.
Avon 22 Şubat-22 Mart katoloğundan 14,40 TL'ye %35 indirimle aldım.
İndirimsiz fiyatı: 22,20 TL




Avon kataloğundaki ürün bilgisi ise şöyle;
Siyah elmas tozu ile zenginleştirilmiş eyeliner ile vurucu gözler yaratmak çok kolay...Etkileyici bir göz makyajı için vazgeçilmez bir tamamlayıcı.


Benden şimdilik bu kadar:) SEVGİLER...

6 yorum:

  1. Bence çok hoş duruyor. Eyeliner sürme özürlü biri olarak alasımı getirttin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım gerçekten bende öyleyim:) gözlerimin kapaklı olması nedeniyle çok zor sürüyorum:( ama gerçekten güzel bir ürün ben sevdim.

      Sil
  2. Keşke senin sürdüğün gibi sürebilsem :)

    YanıtlaSil
  3. Great effect!
    Btw.Your blog is very interesting,maybe we could follow each other? Just let Me know:)
    Have a nice day,
    Ariadna
    http://eclectic-visionary.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...