20 Mart 2013 Çarşamba

Avon Sensuelle EDP



Bu aralar Avon Sensuelle hakkında bir çok şey duydum. Açıkçası merak etmedim değil. Bende hemen alıp deneyim dedim ve yazılan çizilen ne varsa bu parfüm hakkında gerçekten doğru...
Uzun zamandır böyle farklı bir parfüm denememiştim.Vücut Losyonununa gelince ikisi birlikte bir bütün gibi ben sürmeye kıyamıyorum:)
İçeriğinde Çiçeksi-Oryantal
Portakal çiçeği ve tiare çiçeğinin lüks birleşimine kaşmir esintileri eşlik eder.
22 Şubat-22 Mart 2013 kataloğundan Fiyatı: 31 TL ve yanında vücut losyonuda hediye olarak veriliyor bence kaçırmayın derim.
Sevgiler:))

4 yorum:

  1. Thanks for the review!
    hairsyvie.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. mrhabalar. avonun bu kreminden almayı düşünüyordum google de ararken blogunuzu gördüm çok beğendim ve takibe başladım. aynı zamanda kremi de almaya karar verdim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, tendeki kokusunu gerçekten çok seveceksin:) görüşmek üzere

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...