11 Mart 2013 Pazartesi

Avon-Ultra Color Rich Mega İmpact Lipstick


Bugün elimde Avon Mega Impact Lipstick serisinin
 Divine Wine-49155 numaralı ruju var.
Ben rujlarda bordo renk tonlarına bayılıyorum.
Dudaklarım kırmızı olduğu için açık renkli rujlar pek hoş durmuyor.
O yüzden tercihim kırmızı ve bordo renkler arasından oluyor. 
İçerisinde bol miktarda altın kırıntıları var. Dudağa uygulanışı gayet güzel,çok canlı durduğu kesin....Çok isteyerek aldım ve pişman olmadım:) 
Avon, 22 Şubat- 22 Mart 2013 kataloğundan indirimli fiyatı 11.70 TL' ye aldım.İndirimsiz fiyatı 23.50 TL.
İçeriğindeki Chromapixel Teknolojisi ile 
daha yoğun ve zengin renklere sahip olan bir seri. Diyeceksiniz ki bu Chromapixel Teknolojisi nedir? Chromapixel Teknolojisi renklerin yoğun görünümünü artırarak gerçek tonlarını dudaklara yansıtır.
Gelelim görsellere;




Dudaktaki duruşunu tam olarak yansıtamasam da, ben bu rengi çok sevdim.
SEVGİLER...

4 yorum:

  1. Güzel görünüyor, elimde yeterince rujum olmasa almayı düşünüyordum bu rujlardan :)

    YanıtlaSil
  2. resimde çok simli duruyo fakat dudakta gayet doğal duruyomuş sevdim :)
    http://forbeautyy.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...