12 Mart 2013 Salı

Flormar Jewel Gold Lipstick JG01


Flormar'ın yaz için çıkarmış olduğu Jewel Gold serisinin 
JG01 numaralı rujunu tanıtmak istiyorum.
İçerisinde kocaman simleri olan renk itibariyle güzel fakat bence dudakta çok farklı duran bir lipstick. Dudaklara uyguladıktan sonra dudaklarınızla fazla oynamamanız gerekiyor.Çünkü içerisindeki o kocaman simler yüzünüzün her yerine dağılmasına neden oluyor. Ben silmek istediğimde yanaklarımda bile simler vardı:)).GöZ makyajıyla, dudak makyajı çok ışıltılı olduğu zaman itici durduğu kesin. Fakat göz makyajının sadeliğini dudaklara ışıltı vererek kurtarmak isterseniz, bu seriyi kullanabilirsiniz.Daha öncede belirttiğim gibi dudaklarım çok kırmızı olduğu için bu tondaki rujları pek kullanamıyorum. Doğal göstermiyor:(
Yinede güzel bir seri, ilk bakışta almak istenilecek bir ürün:)





İkinci postumuza geçebiliriz:)

1 yorum:

  1. çok seviyorum ben bu seriyi, ilk aldığım rengi de bu olmuştu:)

    bana da beklerim sizi, çok sevinirim hatta:))

    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...