19 Mart 2013 Salı

Flormar Jewel Gold Shell Terracotta Eyeshadow-JG41

Merhabalar
Bugün sizlere Flormar'ın ilk limited edition makyaj koleksiyonu olan Jewel Gold Shell Terracotta ürününden bahsedeceğim:)
Jewel Gold Terracotta istiridye kabuğundan esinlenilmiş üçlü bir far,JG41 ve JG42 olmak üzere iki renk seçeneği mevcut, benim kullandığım ise JG41.
Ürün 5 gr ve kullanım ömrü 18 ay,
Yapısı oldukça yumuşak ve rengini iyi şekilde veriyor.Benim genelde yaz akşamlarında dışarı çıktığımda tercih edebileceğim güzel bir ürün diyebilirim.
Fiyatı 25 Tl civarında.



Benden bu kadar SEVGİLER:)))

2 yorum:

  1. Bu tonlara bayılıyorum! Göz makyajın harika görünüyor ellerine sağlık canım çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) güzel gayet ışıl ışıl...göz makyajımı biraz fazla abartmışım sonradanda silmek istemedim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...