25 Mart 2013 Pazartesi

Flormar Wild Collection Eye Shadow

Bugün size sahip olduğum Flormar Wild Collection Eye shadow'dan bahsetmek istiyorum.Benim kullandığım CW01 numaralı olanı.Bu koleksiyon eskide olsa ürünün güzelliği eskimeyen türden:)  Farların pigmentleri çok yoğun olduğu için çok güzel renk veriyorlar, özellikle baz  kullanarak far uygularsanız daha iyi sonuç alırsınız :) Ama bazsız kullanımlarda tavsiye etmiyorum. 
Wild Collection serisinin en önemli özelliği parabensiz olması. İçeriğindeki bambu özlerinden dolayı da oldukça rahat sürülüyorlar. Şuan da fiyatı 13 tl fakat bazen 3 al 2 öde kampanyasından yararlanıp bu ürüne sahip olabilirsiniz.





Ben Wild Collection serisini sevdim ya siz sevdiniz mi?
Sevgiler.

5 yorum:

  1. Ben bu serinin renklerini seviyorum parabensiz oluşuda çok iyi, bence:)

    Bir çekilişim var bloğumda katılırsanız çok mutlu olurdum:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet katılıyorum bende çok sevdim bu rengide gerçekten güzel duruyor:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...