20 Mart 2013 Çarşamba

Hediyeciklerim mi Gelmiş? :))


Merhabalar,
Size bugün hediyeciklerimden bahsedeceğim. Kısa bir süre önce Tugceninkaleminden blogunun yazarı Sevgili Tuğçe'yle hediyeleşmeye karar vermiştik.Paketlerimizi hazırlar hazırlamaz aynı gün kargoya vermiş fakat onun hediyesi geçen hafta eline ulaştı:) Benimki biraz aksamalardan dolayı bu hafta elime geçebildi. Canım benim  birbirimizi tanımadan çok büyük sevgi ve dostluk gönderdi ki gerçekten çok mutlu oldum:)
Bakalım neler varmış??

 Resimlerde yok olan bir makyaj çantası var çekmeyi unutmuşum:( Onuda yazmadan geçmek istemedim




Tuğçe'ciğim hazırlamış olduğun bu güzel kutu için gerçekten çok teşekkür ederim:)
Tuğçe'nin o güzel bloguna uğramak isterseniz Tık TIK!!

Sevgiler...

5 yorum:

  1. oo güzel günlerde kullan hediyelerini :)
    ruj numunelerini pek severim kullan kullan bitir,yoksa orjinal boyları bitmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) o kadar çok ruj numunesi olduki artık hangi birini kullanacağımı şaşırdım:) bir o kadarda rujum var...

      Sil
  2. Canım benim öncelikle hediyelerine kavuşmana çok sevindim :) Güzel günlerde kullanmanı diliyorum. Bana göndermiş olduğun hediyeler içinde tekrar çok teşekkür ederim..Böyle şirin paketlerle seni tanıma fırsatı bulduğum için çok mutluyum. Öpüyorummmm,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim,bende seni tanıdığım için çok mutluyum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...