5 Mart 2013 Salı

Nail art-Pembe Swirl

Merhabalar,
Öncelikle Haftanın ojesi konusunda yazı giremediğim için çok özür diliyorum.Bu aralar hastalıklarla boğuştuğum için sürekli yatıyorum:( Bende bu durumdayken tırnaklarımı kestim, biraz dinlensinler istedim. Güzelleşene kadar oje postu yayınlamayacağım.
Gelelim yazımıza,Nail art uygulamasında kullandığım ojeler
Koyu pembe: Flormar-240,
Açık pembe: Golden Rose-24
Simli pembe: Gabrini-356
Parlatıcı: Gabrini-300
Parlatıcının rengi normalde kırmızı değil, şeffaf renkteydi ben içerisine kırmızı oje karıştırdım:) Bunu yapmamdaki nedende French manikür uygulamasında beyaz yerine bu parlatıcı sürüldüğünde güzel bir görünüm veriyor.



Bu nail art işlemi sevgili Oceciklerimin Yeri blog yazarı olan Elif Nur için yapmıştım:) 
Onun her hafta belirlediği bir konsept var. Ona göre ojelerinizi sürüyorsunuz,resmini çekiyorsunuz ve gönderiyorsunuz:) katılmak isterseniz mutlaka tıklayın!
Sevgiler...

6 yorum:

  1. Aaaa şeffaf ojeye farklı bi renk katmak çok iyi bi fikirmişş ben de deniycemm :))
    Bu arada etkinliğimden de bahsettiğin için çooook teşekkür ediyorumm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel oluyor:) diğer ojelerden farksız yani...
      Ne demek böyle güzel etkinlikler olduktan sonra paylaşmadan geçemezdim.
      öpüyorum çok:))

      Sil
  2. geçmiş olsun, umarım ciddi bir şey yoktur, çabucak iyileş
    ben pek nail art taraftarı değilim, ama yine de gabrini'nin o simli pembesi çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ciddi gibi gözükmeyen ama gerçekte çok ciddi duran grip salgını:) Bu aralar kiminle konuşsam var ve baya ağır geçiriyor.Evet bende çok seviyorum o simli pembeyi:)

      Sil
  3. Love your nail art! You nails look so gorgeous :)


    Would you like to follow each other on GFC and Bloglovin'? Lemme know...
    xoxo
    Ankita
    http://makeupstyleandsugar.blogspot.in/
    http://simpliannie.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık çok hoş olmuşlar bende beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...