27 Mart 2013 Çarşamba

***Nivea-Pure & Natural Colours***

Nivea' nın bir çok ürününü kullandım ama fondötenini ilk defa ve 8 aydır kullanıyorum. Öncelikle Argan yağından bahsetmek istiyorum. Organik Argan Çekirdeği Yağı özellikle doymamış yağ asitleri (omega 6 ve 9) ve E Vitamince çok zengin içeriğinin anti oksidan ve yenileyici özellikleriyle mat ve çok kuru ciltler için iyi bir kozmetik bakım ürünüdür. 
Peki gelelim Nivea'nın fondötenine,gerçekten nemlendirme özelliği iyi olmakla birlikte uygulandığında sırıtmıyor. Kapatıcılığı da fena değil diyebilirim:))
Fiyatı 45 TL civarında:)
Bakalım Nivea ürünü için ne demiş!
Nivea Pure & Natural Colours FondötenDünyada sadece Fas’ta yetişen Argan ağacının meyvesinden elde edilen, yüksek E vitamini içeren ve güçlü bir antioksidan olan Argan yağı sayesinde cildi nemlendiriyor, besliyor, kusursuz bir görünüme kavuşturuyor. Yüksek kapatıcılık özelliğiyle ciltteki tüm kusurları kapatarak, maske hissi vermeden, pürüzsüz ve doğal bir görünüm yaratıyor. Hafif formülüyle anında emilen ürün, tüm ciltlerle uyumlu 4 renk tonuyla sunuluyor

Yenileyici özelliği ile cildinizin yaşlanmasını engellemeye yardımcı olur.

Saçlara uygulandığında kurumuş, kırılgan saçları nemlendirir, güçlendirir ve 
parlaklığına geri kavuşturur. 






Uygulanmadan önce,
Uygulandıktan sonra,

Sevgiler:)


4 yorum:

  1. thank you for entered in my blog ... very nice blog :) I'm your new followers;)

    kisses dedyna

    YanıtlaSil
  2. It really is, thank you so much for your sweet comment and for visiting my blog, have a wonderful day !

    Charlie xoxo
    http://charliesmakeupboxes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Canım nivea'nın renkli kozmetik ürünlerini ben hiç görmedem sen nereden aldın.
    Eskiden Nivea'nın rujlarından çok memnundum sanırım pure&natural serisi olarak yeniden çıkmış.
    Yani en azından yurtdışında var bizim buradada var mıdır bu fondötenide merak ettim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, ben buradan almadım yurt dışından aldım.Şuanda aktif olarak kozmetik mağazalarında satışı yok ama benim internetteki araştrmalarım doğrultusunda satışı var:)incelemek istersen burdan bakabilirsin http://www.pudra.com/guzellik/makyaj/nivea-dan-95-dogal-makyaj-urunleri-3849-2.htm

      sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...