29 Mart 2013 Cuma

Oriflame Pure Colour

Oriflame ürünlerini daha önce hiç denemedim, sevgili arkadaşım Tuğçe'nin sayesinde far paletini denemiş oldum:)
Gelelim Oriflame Pure Colour serisi far paletine,renk olarak kahve tonlarını pek sevemesem de siyah tonlar her zaman tercihimdir.Rengini çok güzel bir şekilde veren bu ürünü baz kullanmadan rahatlıkla uygulanıyor. Bana arkadaşımdan hediye olduğu için fiyatını bilmiyordum. Fakat ufak araştırmalarla fiyatı 17.90 TL olduğunu öğrendim. 8 rengin bir arada olduğu bu far paleti, bu fiyata göre de uygun diye düşünüyorum:)




Renkleri tam yansıtamasam da gerçekte pırıl pırıl duruyor:)
Sevgiler...

8 yorum:

  1. Renk onları çok hoşş :)
    Bu arada bende bir mimin varr! :) http://oceciklerim.blogspot.com/2013/03/geciken-mim-makyaj-cekmecemizi.html

    YanıtlaSil
  2. Canım benim iyi günlerde kullan♥ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim sayende böyle güzel şeyler keşfediyorum:))

      Sil
  3. güle güle kullan tatlım bende de bunun yeşil kahveli olan paleti var

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş renkleri, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...