20 Nisan 2013 Cumartesi

Alix Avien Palette

Alix Avienin 5'li paletinin rengarenk fakat birbirine uyumlu renkleriyle oluşturduğu paletten söz edelim birazda... Mat ve ışıltılı renkleriyle bir arada göz makyajı yapmak için uygun, kalıcığı ise harika! Ben biraz far sürmekte beceriksizim ama elimden geldiğince size 5 rengi de uyguladığım bir makyaj yapmaya çalıştım:) fiyatı konusuna gelince 20 TL civarında... Başka tonlarda far paleti almak isterseniz ALİX AVİEN'den  Umarım  yorumlarınızı bekliyorum:)
                           






14 yorum:

  1. Renk geçişlerini çok beğendim özellikle,eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım elimden geldiğince yapmaya çalıştım:))

      Sil
  2. aynı palet bende de var:) çok hş yapmışsın tam benlik olmuş:) pek bi beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şebnemcim senden de bekleriz:))

      Sil
  3. çok güzel olmuş gözlerin :D bayıldım

    YanıtlaSil
  4. Wowww tam yazlik bir makyaj :) super olmus kuzum cok begendim !

    YanıtlaSil
  5. Canııımm renklerin geçişine bayıldım! Çok güzel olmuş ellerine sağlık bitanem :)

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım beybitom harika olmuş renklerde ayrı güzel bende hiç yok bu tarz palet makyaj denemeleri için alıyim bari (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol beybitommm renklerine bayıldım bendee:)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...