25 Nisan 2013 Perşembe

Bulgarian Rose

Bulgarian Rose ürünleriyle ilk defa tanıştım. İlk bakışta görünümüyle ilgi çeken bu ürün kokusunun gül olması ve uzun süreli etkisinin gitmemesi ayrı bir artı katıyor. Ürünlerin hepsi doğal ve katkısız olmasıyla birlikte ürünler içerisinde saç bakımı,cilt bakımı, cilt temizliği kategorilerinde ürün bulmanız mümkün. Dünyada 44 ülkede satışı olan firma Türkiye' ye gül  kokusuyla yeni giriş yapmıştır. İsmini duymamış olmanız mümkün ama en yakın zamanda ismini her yerde duyacağınız bir marka haline gelecek gibi duruyor:) Bana el kremi, duş jeli, el sabunu göndermişler... El sabununu resime koyamadım kargoda ürün parçalandığı içinde çok üzüldüm:(
Twitterdan takip etmek için; https://twitter.com/rose_bulgarian
Sayfasını ziyaret etmek için;http://www.roseforbeauty.com/
Hepinizin gül güzelliyle tanışmanız dileğiyle...
Sevgiler

2 yorum:

  1. el kremi lila kutudan çıkmıştı ve bayılmıştım güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) bende kokusuna bayıldım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...