7 Nisan 2013 Pazar

Diadermine Temizleme Sütü

Diadermine ürünlerini yeni yeni denemeye başladım.Temizleme sütünün yanında tonik ve günlük bakım kremini de almam gerekiyormuş ama ben tek olarak kullanıyorum. Tek sorun benim cildimde sivilce yapması nedendir bilmiyorum cildime iyi gelmedi. Makyaj temizleme ürününden gayet memnunum daha sonra onun yazısını da paylaşacağım. Rengi açık mavi, boyutu uzun bir süre kullanım için ideal...

Diadermine dior ki...

Sloganına bayıldım!!! ÇÜNKÜ SADECE TEK BİR CİLDİNİZ VAR:)


6 yorum:

  1. benim cildimde çok sivilce yaptı bu markanın hassas cilt için olan toniği :( hatta şöyle söyleyeyim bana da yıllar önce tüm ürünlerini aldırmışlardı hiç biri iyi gelmedi.;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorun oluyor canım benimde aynı:) çok sık kullanmıyorum o yüzden:(

      Sil
  2. Severek kullandıgım bi ürün canım benimde sende sivilcemi yaptı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet nedendir bilmiyorum:( ciltten cilde değişiyor demekki canım

      Sil
  3. Bende de sivilce yaptı valla.Cildim aşırı hassas olduğu için diye düşünmüştüm.Ama sizdede böyleyse birşey var yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her cilde uygun değil bence:(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...