29 Nisan 2013 Pazartesi

Flormar-Color Palette Eye Shadow

Daha önce dediğim gibi son zamanlarda far paletlerine sarmış durumdayım, her markanın far paletini deneyip, göz uygulamasında kullanıyorum. Fakat bu aralar çok yoğun olduğum için Flormar far paletinin uygulanmış görsellerini çekemedim. Neyse gelelim far paletine gözlerim kahverengi ama ben gözlerime mavi ve yeşil tondaki far veya göz kalemini uygulamayı çok seviyorum. Flormar'ın far paletinde aradığım iki seçeneğini buldum denebilir:) Mat bir görünümü yok ışıl ışıl görüntü veriyor, kalıcılığı ise normal ben genelde tazeleme yapmadığım için benim için yeterli geliyor. Fiyatı konusuna gelince 10 TL civarında, alternatif olarak alınıp kullanılabilecek bir paleti diye düşünüyorum:)
Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...