15 Nisan 2013 Pazartesi

Flormar Multi Colored Powder

Flormar alışverişimde aldığım multi colored pudradan bahsedeceğim. Uygulamalı olarak resmini çektim ama hiç beğenmedim. Yapısı çok yumuşak fakat uygulandığında dağılmıyor. Yüzün belli bir kesimin de allık gibi duruyor:) Ayrıca üst yüzeyden bakınca içerisinde sim yoktu ama fırça ile biraz alıp sürdükten sonra yüzümde bol miktarda sim oluştu.Özellikle turuncu peteklerde sim bolluğu var. Açıkçası ben bu pudrayı allık yerine kullan kullanmayı düşünüyorum:) Almak isterseniz pudra niyetine değilde allık niyetine alın derim. Flormar mağazalarında fırsat köşesinde bulmanız mümkün.Fiyatı; 7.5 TL. 



4 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. rengi çok güzel fiyatı da iyiymiş.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi çok güzel fiyatı da uygun...

      Sil
  3. Bende aldım pudra diye ama allık için kulanılması daha uygun =)Sim konusunda da düşüncelerimiz aynı, keşke sim olmasaymış.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...