11 Nisan 2013 Perşembe

Haftanın Ojesi **Kalyon**

Bugünlerde yazın gelmesiyle birlikte yeni renk ve ojelerin arayışına girdim. Ve ojelere baktığımda gözüme çarpan ve bunu almam lazım dediğim tek oje diyebilirim. Bu tonlarda hiç ojem yoktu:)
Ayrıca Kalyon markasını da denemiş oldum. Kalyon markasının 223 numaralı ojesi ile bir başlangıç yaptım ve gerçekten bu ürünün rengi, dokusu, kıvamıyla harika bir ürün olduğunu düşünüyorum. Yaz günlerinin vazgeçilmezi olabilir siz ne dersiniz?


Watsondan aldım ve fiyatı 2.25'di:) Umarım beğenmişinizdir.
Sevgiler...

4 yorum:

  1. Aynı gün aynı ojeyi seçmişiz yapısı bana biraz koyu geldi ama çok sevdim bende :)

    YanıtlaSil
  2. bende bugün aynısını aldım :)

    YanıtlaSil
  3. bende de bundan var ilk katı sürdüğümde hiç rengini vermedi ikinci katta biraz verdi ama üçüncü katta mükemmeldi ilk defa kalyon ojesi aldım ama bidaha almıycam sanırım pastel ve flormar her zaman favorim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...