9 Nisan 2013 Salı

Lycoris for Ideal Beauty

Merhabalar,
Lycoris, Türkiye'nin yeni bir markası olması sebebiyle ürünler hakkında bir çoğu kişinin bilgisi yok. O yüzden benim kullandığım ürünler hakkında biraz bilgi vermek istiyorum. Korea'den ithal edilen bu ürünler aslında bir çok ürüne göre içeriğinde tenimize zarar verecek maddeler bulundurmuyor. Örneğin; Paraben gibi...Doğal yollardan üretilen bu ürünlerden ben Placenta mineral mist ve Placenta essence serum kullanıyorum.


Placenta mineral mist, Beyazlamaya yardımcı tonik, kokusuz ve ayrıca cilde canlılık kattığı kesin... Ben özellikle yatmadan önce kullanıyorum.
Bakalım bu ürün için ne diyorlar;
Mineral Sprey, at plasentasından elde edilen iyi derecede zenginleştirilmiş amino asit özütü, biyoaktif madde ve çeşitli vitaminleri, derin okyanus sularından elde edilen doğal mineral maddeler ile biraraya getirerek cildi taze ve temiz kılan beyazlatıcı bir etki sunar.
Kullanım şekli ise;

Cildin su ile temizlenmesinden sonra hafif dokunuşlarla yayarak emdirilmesi sağlanır.
Pamuk ile kullanımı dahilinde cilt dokusuna göre hafifçe ovarak yedirin.
Lycoris Mineral Tonik in sürekli ve düzenli tekrarı, sonraki tüm beslenme adımlarında cildin emilimlerine yardımcı olur.
Placenta essence serum hakkındaki yorumum ise; çok fazla kullanmıyorum,özellikle göz altına ve göz kapaklarına aklıma gelirse uygulama yapıyorum. Düzenli kullanmadığım için etkisinin farkında değilim. Ayrıca yaşım gereği de kırışıklık giderici kullanmamaya dikkat ediyorum:)
Bakalım bu ürün hakkında bilmemiz gerekenlere;
Plasenta Serum, kırışıklığı ve pigmentasyonu en iyi şekilde engellemek ve cildin beyazlamasını sağlamak için plasentada ki glisin, prolin, cerin, sistin ve adenozin gibi zengin amino asit özleriyle tüm cilt türlerinde rahatça kullanılabilmesi amacıyla üretilmiştir.
Kullanım şekli ise;
 Günün ilk kullanım aşamasında cilde az miktarda eşit bir şekilde yayın ve ovarak yedirin.

Sabah saatlerinde az miktarda kullanılması ve cilt hücrelerinin yenilenmeye başladığı gece saatlerinde kullanım miktarının uygun oranda arttırılması önerilir.

Özenli kullanımına dikkat edilerek boyun,ağız ve göz çevresindeki kırışıklıkların giderilmesi amacıyla kullanılması da tavsiye edilir.

Bu ürünler için http://www.lycoristurkiye.com/Anasayfa/ sayfasını ziyaret edebilir ve sahip olabilirsiniz. 

SEVGİLER...

2 yorum:

  1. bilmiyordum bumarkayı oysa korea ürünlerine karşı ilgim var, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet daha yeni çıktı piyasaya, yeni olduğu içinde bilinmiyor ama etkisi gerçekten güzel önemli olan doğal olması...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...