10 Nisan 2013 Çarşamba

Misssler gibi parfüm; Playboy-Play it sexy

Türkiye'de yeni sayılan Playboy markasının parfümünü ben Fransa'da keşfetmiştim. Watson'da alışveriş yaparken gördüm ve açıkçası çok sevindim. Harika bir parfüm,kokusu misler gibi ve bir o kadar da kalıcı...
Şimdiye kadar kullandığımda bir çok arkadaşım parfümümün ismini  ve nerden aldığımı sordular. Türkiye'de olmaması üzücüydü fakat artık var. Denemelisiniz mutlaka ve bana katılacağınızdan emin olabilirsiniz. Fiyatı da uçuk değil, günlük kullanım için uygun bir parfüm. Ben play it sexy ve ve play it lovely kullanıyorum, özellikle lovely'i çok seviyorum. Ama o bitmiş durumda olduğu için bunu sizlere anlatmak istedim:)
sevgiler.
Sitesi için:http://www.playboyfragrances.com/

12 yorum:

  1. İvet bende gördüm bunu çok şeker dışı,kokladım da hemen miss gibiydi,diğer rengide vardı.Tek parfümü 20Tl'ydi sanırım deodorantsız yoksa benmi yalnış baktım bilemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatını bilmiyorum ama uygun bir fiyatta olduğunu biliyorum, böyle bir parfüm için o fiyat bile gayet iyi:)

      Sil
    2. 20 den yukarı değildi ama eminim o konuda denemek isteyenler koşsun watsonsa,bencede gayet makul :)

      Sil
  2. Bir şişe koleksiyoneri olarak şişesine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şişesinden sana gönderebilirim:))

      Sil
  3. Bende bu parfumu almakla almamak arasinda kalmistim acaba kalici midir ki diye :-)
    bende bloguma beklerimm :-)
    http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç arasında kalma bence direk git al o kadar kalıcı ve o kadar etkileyici kokuyor ki.... hemen geliyorumm:)

      Sil
  4. Merhabaa :) bende bu parfüme bayılıyorum,PLAY IT SEXY - BODY FRAGRANCE türkiyede sanırım yok sizce nasıl temin edebilirim??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu hanım merhabalar, watsons mağazalarında bulabilirsiniz:)

      Sil
  5. ben de bu parfümden kullanıyorum fakat deodorantı yok hiç biryerde. duş jeli vs varmış. watsons mağazasının websitesinde de yok.

    YanıtlaSil
  6. ben geçen seneden beri kullanıyorum ki ben parfüm kokusunu seven biri degilim :)
    ama gerçekten müthiş kokuyor :)

    YanıtlaSil
  7. Deodorantı gratis satış mağazalarında bulabilirsiniz fiyatı 14 tl civarıydı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...