10 Nisan 2013 Çarşamba

SHİNEPLUS+ Alix Avien

Geçenlerde Watson'dan yaptığım alışverişden bahsetmiştim. Aldıklarım içerisinde ojelerde vardı ve size anlatacağım onlardan 1 tanesi...Ayrıca; 2-3 hafta önce tırnaklarımı dinlenmeye almıştım. Yeni yeni uzamaya başladı:) O yüzden hemen tırnaklarıma ojelerimi sürdüm ve size yazımı hazırladım.
Alix Avien shine plus serisini yeni denedim ve mini olması yanı sıra rengini hemen verebilen harika bir oje rengine de bayıldım:) Bu aralar yeşil tonlarına takmış durumdayım. Benim kullandığım ojenin numarası 100 ve fiyatıda 1.75 TL 

Siz nasıl buldunuz?
sevgiler

5 yorum:

  1. rengi bir harikaa:)))))ben de aşık olup aldım ama asetonla çıkarırken çok zorlandım:/ tırnağımı boyadı base coat sürmeme rağmen. yine de kullanmaktan vazgeçtim mi:) hayırr rengin güzelliği hatrına kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. rengi bir harikaa:)))))ben de aşık olup aldım ama asetonla çıkarırken çok zorlandım:/ tırnağımı boyadı base coat sürmeme rağmen. yine de kullanmaktan vazgeçtim mi:) hayırr rengin güzelliği hatrına kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet rengi gerçekten çok hoş:))) asetonla daha denemedim şuan hala tırnaklarımda ama umarım zor çıkmaz:(

      Sil
  3. bu üründen bende de varr rengii kıvamı çok güzell..ama esetonla cıkardığın zaman tırnakların çok kötü oluyor.. ürünü sildikten sonra üstüne kesinlikle oje sürmek zorunda kalıyorsunn..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım rengi kıvamı gerçekten çok güzel:) ben biraz önce sildim asetondan dolayı olması o çok kolay çıktı...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...