15 Nisan 2013 Pazartesi

Solingen Eyelashes

Ne zamandır takmak kirpik denemek istiyordum ve sonunda kullan at olarak, Solingen markasının takmak kirpiği ile tesadüfen tanıştım. Zaten çok merak ediyordum ve nasıl olur, nasıl yapıştırılır,nasıl durur gibi endişelerime rağmen takmayı başardım:) Bu markanın yine farklı numaralarda daha dolgun veya daha az olan kirpikleri de mevcut ben normal olanı tercih ettim denemek için aldım ama görünüşe göre sürekli alacağım:) Fiyatına gelince 2TL içerisinde kendi yapıştırıcısı da olması ayrı bir kolaylık ayrıca yapıştırıcı almaya gerek yok , bana çok uygun geldi açıkcası...
Sürekli kullanılacak bir ürün değil zaten özel gecelerde vs. kullanıp atmak için çok iyi bir ürün.Görsellere bakalım sizde bana hak verecek misiniz? :)


Nasıl buldunuz? Yorumlarınızı bekliyorum...
Sevgiler.

15 yorum:

  1. Çok yakışmışşş:) ayrıca ne kadar ucuzmuş yahu, bulursam ben de alayım bunlardan bolcana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım çok ucuz bende şaşırdım:) aslında biraz daha dolgun olanını alsaymışım daha iyi olacakmış:))

      Sil
  2. Gercekten de fiyati cok ucuzmus. Edinmek lazim. Hep denemek istemisimdir :) Sana da cok yakismis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) denemelisin mutlaka fiyatı da uygun

      Sil
  3. geçen gün ben de aldım bunun aynısından, çok uygun fiyatı gerçekten içinden yapıştırıcı bile çıktı. henüz denemedim ama güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet içinde yapışkanı da var:)dene gerçekten seveceksin çok güzel duruyordu.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Ben kuaför malzemeleri satan bir mağazadan aldım canım nerelerde bulunabilir hiç bilmiyorum:)

      Sil
  5. woowww çok güzelmiş canım :)

    YanıtlaSil
  6. çok ucuzmuş fiyatı gözüm çarparsa mutlaka alıp denicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet fiyatıda çok ucuz kullanıp atabilirsin veya bir kez daha kullanabilirsin benim ikinci kullanışım

      Sil
  7. çok güzel rastlarsam alırım muhakkak..

    YanıtlaSil
  8. Kendi takma kirpik yapıştırıcınız yoksa aman ha almayın kendi yapıştırıcısı berbat

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...