5 Nisan 2013 Cuma

Yaptığım Alışverişler **WATSONS**

Watsons'taki 8 mart indirimlerini kaçırmıştım. Fakat bu alışverişle az da olsa bunu telafi ettim sayılır. İhtiyacım olan bir kaç ürün vardı. Onları aldım tabii indirimlerde vardı.Örneğin Garnier BB kremler 14 TL'ye düşmüştü. Yakın bir zamanda tekrar Watsons'a uğrayıp BB kremi almak istiyorum.
Gelelim yapmış olduğum alışverişe;
Watsons toothbrush: 2.99 TL
Watsons Cherry Lip gloss: 3.99 TL
Fa deodorant: .90TL
Cosmo Shop: 1.99 TL
Kalyon: 2.25 TL
Alix Avien Mini: 1.75TL
Golden Rose mascara: 5.90 TL 
Ürünleri daha önce denemedim o yüzden ürünler hakkında pek fikrim yok deneyip yorumlarımı kısa zamanda sizinle paylaşacağım:)
Sevgiler.



4 yorum:

  1. Aldıklarını güle güle kullan daha nice bol alışverişler dilerim (:

    YanıtlaSil
  2. Watsons'ın diş fırçaları nasıl? :)
    Ayrıca ojenin rengine bittim!
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende ilk defa kullanıyorum o yüzden ilk izlemimim dişleri tamamen kavraması ve tertemiz yapması onun haricinde diğer fırçalardan pek farkı yok:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...