5 Nisan 2013 Cuma

Yaptığım Alışverişler **FLORMAR**

Ve son olarak, Flormar alışverişimden bahsedeyim. Flormar'a girince ben her şeyi unutuyorum oje standı o kadar dolu ve o kadar güzel gözüküyor ki:) Diğer stantlara bakmayı unutuyorum. Ama bu sefer unutmadım, indirimlerde neler var onlara baktım ürünlerin fiyatları hakkında fikirler edindim ve hepside uygun geldi.
Supershine Lipgloss: 3 TL
Maskara: 4.5 TL
Pudra: 7.5 TL
Oje: 1.95 TL
Flormar'ın pretty Serisini çok merak ediyorum ve fiyatları da 10.50 TL civarında en kısa zamanda tekrar uğrayıp bir kaç ürün alacağım. Evet,Flormar alışverişimde bu kadardı.
Sevgiler

6 yorum:

  1. Mrb cnm flormar allık sandım onu sanırım pudraymıs bende seftalı tonu allık alıcam arayıs ıcerısındeyım=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende allık alcam da bugünki bütçeme o uymadığı için kaldı ama fiyatlar konusuna gelince bütün ürünler pahalı şuanda pek indirimde yok.

      Sil
  2. Flormar'ın supershine lipglosslarını hiç sevemedim. Bir kere aldım ilk çıktıklarında iyi değillerdi belki şimdi değişmişlerdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum bende ilk defa deneyeceğim bakalım nasıl:)

      Sil
  3. canım güle güle kullan aldıklarını:) pudrayı yorumlayacak mısın acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım,evet yorumlayacağım kullanmadım daha hiç:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...