18 Mayıs 2013 Cumartesi

AVON superSHOCK Maskara

Avon superSHOCK maskarayı bahar için tasarlanmış versiyonuyla ilgimi çektiği için aldım. Daha önceden de denediğim bu maskara bazı özellikleri hoşuma gitse de bazı özellikleri hoşuma gitmiyor. Fırçası oldukça büyük ve uzun kirpikleri olmayanlar için uygun değil, çünkü küçük kirpiklere ulaşılması bir o kadar zor, yapısı çok koyu olduğu için kirpiklere fazla dağılmıyor. Hacim  ve dolgunluk vermemesi de benim için kötü bir özellik, tek beğendiğim özelliği bu ürünün kirpikleri ayrık ayrık yapması... Bu ürünü sevenlerin olduğu kesin ama ben sadece tek tek ayırdığı için sevebildim:) Farklı renk seçenekleri var mı bilmiyorum. Bu ürünün normalde siyah tasarımını kullandım ve özel günler için tasarımı değiştiğini biliyorum. Ama keşke tasarım değilde ürünü daha etkili kılacak bir maskara haline getirseler iyi olacak gibi:)
Fiyatı; 11, 90 TL bu ürünü denemek isterseniz bu tasarımıyla şuanda yok fakar Supershock Max  mavi tasarımıyla alabilirsiniz.
SEVGİLER




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...