14 Mayıs 2013 Salı

Flormar-Compact Powder

Merhabalar,
Bugün size Flormar'ın Compact powder 92 numara hakkında bir şeyler söylemek istedim. Normalde başka bir markanın pudrasını kullanıyordum fakat bitmek üzere olduğu için yeni pudra arayışına girdim. Açıkçası Flormar'ın pudrasını merak ettiğim için tercihim direk bu oldu. 





Yapısı oldukça güzel ve fondöten üzerine uygulamalarda topaklanma yapmıyor. Özellikle mat bir görünüm veriyor, yüzde parlama yapmıyor. Ürün 11 gr.ve düzenli kullanımlarda bile hemen biteceğini sanmıyorum ki zaten 24 aylık kullanım ömrü var. Ben özellikle kokusunu çok sevdim,pudra ve fondötenler de kokusuna çok dikkat ederim. Bozuk ve kötü ürünlerde farklı bir koku oluyor. İşte Flormar pudra hakkında söyleyeceklerim bunlar, sizde deneyip yorumlarınızı paylaşabilirsiniz!
sevgiler...

2 yorum:

  1. 92 numarayı bende severim, geçen yıllarda uzun süre kullandım. güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nilgüncüm:) bende memnun kaldım Golden Rose'dan sonra farklı bir pudra iyi geldi

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...