31 Mayıs 2013 Cuma

Flormar Terracota Allık-45

Merhabalar, Allığımın bitmesi üzerine yeni allık arayışına girmiştim. Daha önce kullandığım allığım kahverengi tonlarındaydı. Bu ise biraz kızıllaşmış tonlarda ve içerisinde minik altın parçacıklarına sahip, Açık tenliyseniz yüzünüzde abartı durmuyor. Yinede abartı kullanımlarda kızıllığını son derece belli eden bir ürün. Sürümü çok yumuşak ve bu tonlarda bir allık istediğim için benimle uyumlu:)





Yanaklarımdaki duruşu ise bu şekilde, ben allıklarda fazla kullanımlardan hep kaçarım oldukça az olmalı!
Biraz renk ve parıltı versin yeterli diye düşünüyorum.


9 gr olması gayet güzel günlük kullanımlarda uzun süre kullanabilirim diye düşünüyorum.
Fiyatı: 27 Tl 
Sevgiler...

4 yorum:

  1. bende kullanıyorum yaz için özellikle çok güzel bir ürün rengi pigmenti harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bende beğendim gerçekten:)

      Sil
  2. ben kullanamadım bu ürünü elime renk verirken fırçaya sadece sim verdi :(
    ambalajında cok hoş duruyor ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçadan kaynaklanıyor olabilir mi? çünkü çok kullanımlarda aşırı kızıl gözüküyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...