13 Mayıs 2013 Pazartesi

GARNİER BB KREM:Karma ve Yağlı Ciltler (açık ton)

Sonunda BB kreme sahip oldum, Blog arkadaşlarımdan, okuldaki arkadaşlarımdan o kadar övgüyle bahsediliyordu ki  denemek için sabırsızlanıyordum:) Açıkçası beklentilerime değdi denebilir.
Genel olarak yeni çıkan versiyonun daha iyi olduğuydu; ince, uzun, karma ve yağlı ciltler için üretilen versiyonun özelliklerine bakmak gerekirse;
-Nemlendirir
- Cilt rengini eşitler ve ışıltı verir
- Cilt kusurlarını azaltır ve gözenekleri sıkılaştırır
- Parlamayı kontrol eder
- SPF 20 ile UV ışınlarından korur diyor ürünün üzerinde
Nemlendirmesi gayet güzel, cilt rengini eşitlediğide kesin...Cilt kusurlarını ve gözenekleri kalıcı şekilde azalttığı yazıyor fakat bu konuda fazla bir beklenti içine girmemek gerektiğini düşünüyorum. 

Ürünün akışkan bir yapısı var, uygulanışı o yüzden kolaylaşıyor. Ürün 40 ml ve fiyatıda 15- 20 arası değişiyor. İncelemek isterseniz; evoria.com adresinden detaylı bilgiyi edinebilirsiniz.
Sevgiler
                                       MERVE AYDIN


10 yorum:

  1. bazı yerlerde okumuştum ilk çıkan bb kreme göre bunun kapatma özelliği daha yüksek diyorlardı cilt tipime uymuyor ama yinede denemek istiyorum :) iyi günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yeni aldım canım işte iki gündür kullanıyorum gayet güzel geldi:)) teşekkür ederim bitanem

      Sil
  2. Bundan bende aldımmm çok güzel yağlı karma ciltlere şiddetle tavsiyee *.*
    güle güle kullan bu arada
    benimde bloğuma ziyaret etmek istersen beklerim :)
    http://mel-makyajkutusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım hemen ışınlanıyorum:)))

      Sil
  3. Ben güneş faktörlüsünü aldım indirimden. Severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sende güle güle kullan tatlım

      Sil
  4. favorim ürünlerimden biridir, güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, benimde favorilerim arasına girdi:))

      Sil
  5. güle güle kullanın.
    bunun sadece yağlı ciltler için olanı mı var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece yağlı ciltler için değil karma ve yağlı ciltler için olanı bu:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...