29 Mayıs 2013 Çarşamba

Rimmel Lash Accelerator Endless maskara

Merhabalar,bu aralar bir çok markada bulabileceğiniz plastik/silikon fırçalı maskaralara bir yenisi de Rimmel'den geldi. Rimmel Lash Accelerator Endless maskarayla Watsons'ın sponsor olduğu blog buluşmasında hediye olarak sahip oldum. Genel özelliklerine bakalım hemen:)


Kirpiklerin güçlenerek büyümesine yardımcı oluyor Grow-Lash etkisiyle kirpikleri %80 daha uzun görünmesini sağlayan bu ürün, düzenli kullanımlarda 30 gün sonra normalden daha uzun kirpiklere sahip oluyorsunuz. Rimmel'in ürünleri(özellikle rujlarını) fiyatına göre çok kaliteli olduğu ve sevdiğimi söyleyebilirim. Ambalaj olarak neon modasının üzerine tasarlanmış olması da bana ilgi çekici geldi. Rengini kirpiklerde oldukça iyi hissettiriyor, ikinci katında daha da belirgin olduğunu söyleyebilirim.
Bu ürünün yeni çıkmış olması biraz uzak kalmanıza  neden olabilir fiyat olarak 19TL (sadece Watsons mağazalarında) bulabilirsiniz. Ben bu ürünü çok sevdim ve 2 gündür kullanıyorum açıkçası alınası ve kullanılası bir ürün :) sevgiler...

7 yorum:

  1. ben henüz denemedim güzelmiş gerçekten :) güle güle kullannn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) sende dene bakalım yorumlarını merak ediyorum.

      Sil
  2. Güle güle kullan adaşım:)

    YanıtlaSil
  3. kuzum benim de ilgimi çekti ama int.den alabileceğim bir site bulamadım :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. watsons'larda satılıyor kuzum internette varmı hiç bilmiyorumki:(

      Sil
    2. canım burada watsons gratis vs.yok ondan dedim int.den alayım :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...